Ajuntament de Sant Feliu de Llobregat

Link to ObjectExecute action
Salta al contingut
29/05/2023 13:39:43

Idioma

Identificació

Pàgina inicial de l'Ajuntament de Sant Feliu de Llobregat

Cercador global

Menú superior

Menú principal

Seu electrònica
Tràmits, gestions, normatives, anuncis

Obligació de tramitar per mitjans electrònics

26/02/2018
Lectures: 8279
Obligació de tramitar per mitjans electrònics

Des del dia 1 de març de 2018, s'ha de tramitar obligatòriament per mitjans electrònics si el tràmit administratiu que us cal realitzar, el dueu a terme en qualitat de:

  • Persona jurídica (qualsevol)
  • Entitat sense personalitat jurídica (AAVV, comunitats de propietaris...)
  • Professionals col·legiats (notaris, registradors de propietat i mercantils, arquitectes, enginyers, advocats...)
  • Beneficiaris de subvencions atorgades per l'Ajuntament
  • Treballador o treballadora autònom.
  • Representant d'algun dels subjectes abans esmentats.

Heu de fer-lo obligatòriament per mitjans electrònics, de conformitat al que estableixen els articles 14.2 de la Llei 39/2015 de Procediment Administratiu de les Administracions Públiques (pdf) i 38 de l'Ordenança Municipal de Transparència i Administració Electrònica (pdf).

Trobareu informació sobre els requisits per a la presentació de sol·licituds electròniques seguint aquest enllaç.

Si us cal més informació o suport a la tramitació us podeu dirigir a l'Oficina d'Atenció Ciutadana, a la Plaça de la Vila, 1, en l'horari habitual de dilluns a divendres de 8h a 20h, al telèfon 93 685 80 01 en el mateix horari, o bé al correu electrònic oac@santfeliu.cat

ENVIAR PER EMAILCancel·lar enviament de correu
* Camps obligatoris
Enviar
Carpetes
Els meus tràmitsTràmits iniciats i no acabats
Tràmits, gestions i sol·licituds
Catàleg de tràmitsCercador de tràmits administratius
Inscripció a activitatsCursos organitzats per l'Ajuntament
FacturesConsulta i presentació de factures
Salta a la part superior