Transparència i dades obertes

Link to ObjectExecute action
Salta al contingut
30/03/2020 19:02:41

Idioma

Identificació

Pàgina inicial de l'Ajuntament de Sant Feliu de Llobregat

Cercador global

Menú superior

Menú principal

L'Ajuntament
Transparència i dades obertes

Consultes, queixes, suggeriments i propostes

Una queixa és aquella informació que presenta la ciutadania per posar en coneixement de l'Ajuntament un mal funcionament o deficiència dels serveis municipals, amb l'objectiu de la seva correcció.

Un suggeriment o proposta és l'aportació formulada per la ciutadania destinada a millorar la prestació o la qualitat d'un servei de competència municipal o de les entitats que depenen de l'Ajuntament, ja sigui en l'àmbit organitzatiu o funcional. Qualsevol ciutadana o ciutadà pot efectuar el tràmit preferiblement directament des del web municipal, però també via telefònica, per correu electrònic o en persona.

Tràmit de queixes i suggeriments

Queixes rebudes durant 2019:

L'any 2019 ha estat un any de redefinició de l'espai de Queixes i suggeriments, doncs la posada en marxa de l'app ciutadana, Millorem Sant Feliu, una app de gestió d'incidències a la via pública; permet que la ciutadania comuniqui incidències a les que s'ha de donar resposta de manera urgent, relacionades amb: neteja viària i recollida de residus, parcs, jardins, arbrat i jocs infantils, enllumenat públic, i semàfors, mobiliari urbà i senyals, clavegueram i control de plagues. A final d'any es podrà fer una avaluació dels canvis incorporats.

  • Total de queixes rebudes: 1.511
  • Total tancades: 1.294
  • Total de queixes pendents: 217

Queixes registrades per barris:

  • Desconegut: 632
  • Can Nadal: 238
  • Roses-Castellbell: 184
  • Falguera: 165
  • Mas Lluí: 88
  • Can Calders: 81
  • Les Grases: 50
  • La Salut: 49
  • Can Maginàs: 17
  • El Pla: 17
  • Can Llobera: 14
  • Armenteres-Matacàs: 6

Queixes per tipologies:

  • Mobilitat: 21
  • Jardineria: 20
  • Contenidors i recollida de residus: 16
  • Funcionament d'instal·lacions: 16
  • Educació i infància: 15
  • Manteniments puntuals: 11
  • Neteja viària: 10
  • Equipaments municipals: 9
  • Graffittis: 4
  • Desratització i desinfecció: 4
  • Senyalització viària: 3
  • Atenció ciutadana: 3
  • Pipicans: 2
  • Esports: 2
  • Cultura: 2
  • Seguretat ciutadanada: 2
  • Enllumenat públic: 2
  • Manteniments generals: 2
  • Sanitat pública i consum: 1
  • Neteja dependències municipals: 1
  • Altres: 2

Via d'entrada de les queixes:

  • Web municipal: 60 (40,5%)
  • Telèfon: 40 (27,0%)
  • Presencialment: 17 (11,5%)
  • Instància: 16 (10,8%)
  • Correu electrònic: 15 (10,1%)