Festes populars

Link to ObjectExecute action
Salta al contingut
21/03/2023 21:08:39

Idioma

Identificació

Pàgina inicial de l'Ajuntament de Sant Feliu de Llobregat

Cercador global

Menú superior

Menú principal

Cultura
Carnaval

Convocatòria Carnaval 2023

  1. El mínim de participants de cada comparsa és de 15 persones.
  2. El motiu de les comparses ha de girar entorn d’un tema concret. Cada entitat o grup pot presentar més d’una comparsa.
  3. Les comparses que tinguin la mateixa vestimenta i/o temàtica només podran presentar-se a una modalitat.
  4. En les comparses infantils es pot participar fins als 16 anys. Hi ha d’haver un adult a càrrec  per cada 7 menors.
  5. El període d’inscripcions per participar a la rua és fins el 10 de febrer a través d'aquest mateix web.  L’ordre de les comparses s’establirà per consens i/o sorteig, a la reunió que es farà amb totes les comparses participants el dijous 16 de febrer de 2023 a les 18h al Palau Falguera.
  6. Les comparses s’han de concentrar dissabte 18 de febrer, a les 17:30 h puntuals, al punt de sortida del Palau Falguera
  7. Els components de cada comparsa han d’estar presents a la rua des de l’inici fins al final.
  8. Els altaveus de cada comparsa hauran d’anar dirigits als participants de les comparses, que es situaran sempre darrera dels vehicles o carrosses.
  9. Es demana a les comparses participants que no facin ús de músiques que puguin ser sexistes.
  10. Les comparses participants en el concurs que vulguin portar publicitat comercial, hauran de notificar-lo a la Comissió que haurà de donar la conformitat o no segons els criteris establerts.
  11. No es pot utilitzar cap tipus d’animal com a complement de la disfressa o acompanyant la rua, a excepció dels gossos pigall.
  12. En el recorregut de la rua no es permet el consum de begudes alcohòliques.
  13. Les comparses de Carnaval hauran de complir les normes i protocol de la rua de Carnaval aprovades per la Comissió Carnaval.
  14. El jurat que decidirà les comparses guanyadores estarà presidit per la regidora del Departament de Cultura, tindrà com a secretari/ària (sense vot) un tècnic o tècnica de l’esmentat departament i constarà dels vocals següents: dos membres del consell d’infants amb un sol vot, una persona representant del comerç local, una persona relacionada amb el món de la música i/o el ball, una persona vinculada a una entitat cultural, una persona significativa de la ciutat.
  15. La decisió que prengui el jurat és inapel·lable. En la puntuació del concurs es tindrà en compte tot el trajecte de la rua, segons els criteris d’originalitat, animació i elaboració, establerts per la Comissió de Carnaval.
  16. L’actuació a l’escenari no es tindrà en compte per a la puntuació del concurs i no sobrepassarà els 3 minuts per comparsa. Les músiques per l’escenari s’hauran de lliurar a l’organització com molt tard el dijous 16 de febrer de 2023.
  17. Els premis que s’atorgaran són els següents: 
    1. Millor comparsa:
      • 1r premi: 690 euros
      • 2n premi: 390 euros
      • 3r premi: 250 euros
    2. Millor comparsa infantil:
      • 1r premi: 690 euros
      • 2n premi: 390 euros
      • 3r premi: 250 euros
  18. Els premis es faran públics el dissabte 18 de febrer de 2023, a l’escenari de la Plaça de la Vila, en finalitzar els balls de totes les comparses.
  19. En cas d’anul·lació de la rua de Carnaval per pluja o d’altres circumstàncies, el concurs de comparses  2023 quedarà definitivament anul·lat.
  20. En cas de l’incompliment de qualsevol d’aquests punts, l’organització es reserva el dret d’expulsar del concurs a la comparsa afectada.

Inscripció a la Rua de Carnaval

Salta a la part superior