Registre Electrònic de Representacions
La normativa de procediment administratiu permet que l’actuació de les persones davant de les Administracions es dugui a terme per mitjà d’un representant, condició que podrà acreditar-se amb un certificat electrònic qualificat de representant (en cas de persones jurídiques, entitats, etc), o amb la inscripció en el Registre electrònic de Representacions i apoderaments, entre d’altres.
La gestió de les vostres representacions (alta, baixa, modificació, etc.), la podeu fer accedint al Registre electrònic de representacions i apoderaments. Prèviament haureu de disposar d'algun d'aquests sistemes d'identificació i signatura electrònica:
En aquest Registre podeu inscriure diferents tipus de representacions (les que consten prèviament en poders notarials, les que establiu en el mateix acte de la inscripció a favor d’una persona per a fer tràmits concrets en el vostre nom, i fins i tot les que permetran a una persona tramitar en el vostre nom davant d’un organisme o administració. En cas d’inscripció de representacions que consten en poders notarials caldrà adjuntar electrònicament aquesta documentació.
Feu clic aquí per obtenir més informació