Seu electrònica de l'Ajuntament de Sant Feliu de Llobregat

Link to ObjectExecute action
Salta al contingut
25/10/2026 08:09:57

Idioma

Identificació

Ajuntament de Sant Feliu de Llobregat

Cercador global

Menú superior

Menú principal

Informació

Informació

1216 - Ordenances fiscals

  • Àmbit gestor:
    • Assessoria Jurídica
  • Objecte:
    • La finalitat de les ordenances fiscals és establir amb caràcter reglamentari les normes de gestió, inspecció i recaptació dels recursos municipals de dret públic que, essent comuns tots ells, son dictades per la corporació local en l'àmbit fiscals, bàsicament, aprovació de taxes i preus públics.
  • Categories de les dades:
    • Dades identificatives
  • Cessions de dades (a més de jutjats i tribunals):
    • A altres administracions públiques
  • Conservació de les dades:
    • Les dades s'eliminaran o conservaran en els terminis previstos a les taules d'avaluació documental (TAAD), aprovades per la Comissió Nacional d'Accés Avaluació i Tria Documenta i les resolucions i dictàmens de la Comissió de Garantia del Dret d'Accés a la Informació Pública (GAIP)
  • Encarregat de tractament:
    • N/A
  • Paraules clau:
    • normatives normativas ordenança ordenances ordenanzas reglamentaris reglamentarias reglamentarios reglamentaries normes normas fiscals fiscales recaptacions recaudaciones recursos taxa taxes tasas preus precios publics publicos aprovacions aprobaciones inspeccions inspecciones gestions gestiones diners dinero rebuts recibos contribucions contribuciones cobrança cobrances cobranzas cobros contribuents contribuyentes
  • Licitud tractament (art61 RGPD):
    • El consentiment inequívoc de l'individu
    • El compliment d'obligacions legals
  • Mandat:
    • Conservació permanent en tant no hi ha dictàmens ni TAAD

  • Norma o base legal habilitant :
    • La norma habilitant és la llei 39/15 a excepció de que l'interessat manifesti la seva oposició de manera explicita
  • Normativa:
    • 6 d'acord amb l'article 66 de la Llei 39/2015, de 1 de octubre, del Procedimiento Administrativo Común de las Administraciones Públicas.

  • Persones afectades pel tractament:
    • Càrrecs electes
    • Ciutadania
    • Persones jurídiques
    • Entitats sense personalitat jurídica (Associació de veïns i comunitat de propietaris)
    • Persona física (autònom)
  • Servei que presta l'encarregat :
    • N/A
  • Sistema de tractament :
    • BPM
  • Transferències internacionals :
    • No hi ha transferència internacional de dades.
  • Vocabulari controlat Sistema d'Informació Administrativa (SIA):
    • 8- Normas municipales

Tornar al cercador de sèries

Salta a la part superior