La carpeta del proveïdor és un servei a la seu electrònica municipal que, prèvia identificació, mostra informació que està en possessió de l’Ajuntament referida al proveïdor municipal que hi accedeixi:
Dades identificatives del proveïdor
Presentació de factures i consulta del seu estat
Registre d'entrada de sol·licituds
Registre de sortida
Expedients
Certificats de retencions
Aquesta informació es va ampliant i actualitzant progressivament.
Per a més informació o bé plantejar qualsevol dubte, consulta o aclariment, podeu adreçar-vos a tresoreria@santfeliu.cat.
Recordem als proveïdors que tenen la possibilitat d’avançar el cobrament de les factures programades a través de la línia de confirming, que l’Ajuntament té concertada amb el BBVA.
Per accedir a la carpeta i poder visualitzar el seu contingut, únicament cal identificar-se amb el DNI electrònic, idCat o un altre certificat digital admès per CATcert.
Si teniu qualsevol dubte de com accedir a les carpetes amb certificat digital, ja sigui per web d'escriptori o dispositiu mòbil, consulteu la pàgina de suport " Requisits tècnics per a l'ús de certificat digital" o poseu-vos en contacte amb la bústia de suport de la Seu electrònica.
Si ja disposeu d'identificació electrònica feu clic en "Tinc certificat" de la part superior dreta d'aquesta pàgina.