Ajuntament de Sant Feliu de Llobregat

Link to ObjectExecute action
Salta al contingut
22/09/2026 22:38:47

Idioma

Identificació

Pàgina inicial de l'Ajuntament de Sant Feliu de Llobregat

Cercador global

Menú superior

Menú principal

L'Ajuntament
Comunicació

El XVIII Concurs de Teatre Ciutat de les Roses porta deu dels grups amateurs més premiats de Catalunya

22/09/2026
Lectures: 23
El XVIII Concurs de Teatre Ciutat de les Roses porta deu dels grups amateurs més premiats de Catalunya

Sant Feliu de Llobregat tornarà a convertir-se aquesta tardor en punt de trobada del teatre amateur català amb la celebració del XVIII Concurs de Teatre Ciutat de les Roses. El certamen reunirà deu companyies procedents de diferents punts de Catalunya, amb una programació que començarà el 27 de setembre de 2026 i finalitzarà el 14 de febrer de 2027.

La nova edició presenta una selecció de deu grups amateurs amb una àmplia trajectòria i reconeixement dins del circuit teatral català. Les representacions tindran lloc al TEI Casino Santfeliuenc i al Teatre el Centre, a les 18.30 h.

El concurs s'estrenarà el diumenge 27 de setembre amb La importància de ser Frank, a càrrec del Teatre del Talión de Lleida. La programació continuarà el 4 d'octubre amb L'espurna extingida, de Filagarsa de Molins de Rei, i el 18 d'octubre amb Dissabte, diumenge i dilluns, de Qollunaka de Terrassa.

Durant el novembre es podran veure tres noves propostes: La filla del mar, de Deixalles'81 de Sant Feliu de Codines, l'1 de novembre; Un estrany visitant, d'ARC de Fals, el dia 15, i Un agost particular, d'Els Carlins de Manresa, el 29 de novembre. L'any es tancarà teatralment el 20 de desembre amb Dones i reines, de la companyia Inestable Ceretana de Puigcerdà.

El concurs reprendrà l'activitat el 17 de gener de 2027 amb El crèdit, d'Amics de les Arts de Terrassa. El 31 de gener serà el torn d'El comerciant de Yonkers, del Centre Moral de Gràcia de Barcelona, i La treva, d'El Centru de Canet de Mar, tancarà aquesta divuitena edició el 14 de febrer.

Les entrades tenen un preu de 8 euros per a socis i persones jubilades i de 10 euros per a la resta de públic. Es poden adquirir en línia a través d'Entràpolis, així com a taquilla cada divendres, de 19 a 20 h.

El Concurs de Teatre Ciutat de les Roses consolida així una nova edició d'una iniciativa que apropa a Sant Feliu una mostra diversa de la producció teatral amateur catalana i ofereix al públic una programació estable de teatre durant gairebé cinc mesos.

Comparteix
Salta a la part superior