Ajuntament de Sant Feliu de Llobregat

Link to ObjectExecute action
Salta al contingut
27/04/2024 10:56:45

Idioma

Identificació

Pàgina inicial de l'Ajuntament de Sant Feliu de Llobregat

Cercador global

Menú superior

Menú principal

Gestió de residus durant la situació provocada per la COVID-19

30/04/2020
Lectures: 1014
Gestió de residus durant la situació provocada per la COVID-19

Mesures econòmiques per a la gestió de residus a conseqüència de la COVID-19

 

Durant el període comprès entre l'1 d'abril i el 31 de maig de 2020, s'aplica una reducció del 50% en el tipus de gravamen del cànon sobre la deposició controlada de residus industrials (article 16 de la Llei 8/2008)i una reducció del 50% en el tipus de gravamen del cànon sobre la deposició controlada dels residus de la construcció (article 24 de la Llei 8/2008).

A més a més, s'aplica una bonificació del 100% de la quota que correspongui en el cas del servei de tramitació d'expedients d'inscripció i l'anotació de modificacions en el Registre general de persones productores de residus de Catalunya que es tramitin per mitjans electrònics.

Les persones que desenvolupen una activitat de valorització de residus no perillosos inscrites en el Registre general de persones gestores de residus de Catalunya (secció gestors i gestores de residus) o en tràmit d'inscripció, poden demanar a l'Agència de Residus de Catalunya, fins al 31 de desembre de 2020, la devolució de les fiances dipositades en compliment de les condicions imposades en la llicència o l'autorització ambiental de l'activitat. Aquesta devolució no afecta les fiances que exigeix la normativa per a residus específics o operacions de gestió específiques.

Si teniu dubtes o consultes sobre aquestes mesures, podeu contactar-nos al correu electrònic oise@santfeliu.cat .

Comparteix
ENVIAR PER EMAILCancel·lar enviament de correu
* Camps obligatoris
Enviar
Salta a la part superior