Ajuntament de Sant Feliu de Llobregat

Link to ObjectExecute action
Salta al contingut
27/04/2024 03:30:19

Idioma

Identificació

Pàgina inicial de l'Ajuntament de Sant Feliu de Llobregat

Cercador global

Menú superior

Menú principal

L'Ajuntament
Comunicació

Obert el termini per demanar subvencions per al pagament del lloguer

27/04/2021
Lectures: 2041
Obert el termini per demanar subvencions per al pagament del lloguer

La Generalitat ha obert el termini per sol·licitar ajuts per al pagament del lloguer que facilitin l'accés a l'habitatge, especialment adreçats a sectors de població en risc d'exclusió social. Aquestes subvencions es poden sol·licitar amb el suport de l'Oficina Local d'Habitatge, que està a disposició de la ciutadania per donar suport telemàtic i instruccions de com complimentar les sol·licituds, i també podrà atendre casos excepcionals de forma presencial amb cita prèvia. 

Una d'aquestes subvencions, la sol·licitud MITMA, està adreçada a persones titulars d'un habitatge en règim de lloguer que sigui el seu domicili habitual. Aquest ajut al pagament del lloguer es pot sol·licitar fins al 4 de juny de 2021, i s'atorga per l'any de la convocatòria.

Per poder accedir a aquest ajut cal:        

  • Acreditar la residència legal a Catalunya.
  • Que l'import del lloguer no sigui superior a 800 euros mensuals, que s'incrementa fins a 900 euros per les famílies nombroses i quan algun dels membres té discapacitat.
  • Que la unitat de convivència tingui uns ingressos suficients per poder pagar el lloguer i que no sobrepassin els límits establerts a les bases de la convocatòria.
  • Que els pagaments dels rebuts de lloguer s'hagin fet mitjançant la intervenció d'una entitat financera (ingrés en compte, domiciliació bancària o transferència) o ve amb un rebut emès per un administrador de finques.
  • Estar al corrent de pagament de les rendes de en el moment de presentar la sol·licitud o bé justificar com a mínim 3 rebuts de lloguer pagats.

Com demanar la subvenció

Per sol·licitar l'ajut MITMA és preferible fer-ho de forma telemàtica a través d'aquest enllaç. Per realitzar aquests tràmits de manera extraordinària en format presencial, demanar cita amb l'Oficina Local d'Habitatge, o resoldre qualsevol dubte relacionat, la ciutadania es pot adreçar a l'Oficina Local d'Habitatge al correu electrònic habitatge@santfeliu.cat, o per telèfon al  627 81 35 83 (de dilluns a divendres de 8.30 a 15 h. i dimarts i dijous de 16 a 18.30 h.) o al  661 87 51 26 (de dilluns a divendres de 8.30 a 15 h. i dilluns i dimecres de 16 a 18.30 h.).

Comparteix
ENVIAR PER EMAILCancel·lar enviament de correu
* Camps obligatoris
Enviar
Salta a la part superior