Diumenge 27 de novembre se celebra la inauguració de l'edifici de l'Ajuntament, remodelat després de dos anys d'obres que van obligar a reubicar diferents serveis en altres equipaments municipals. A partir de dilluns 28 de novembre aquests departaments tornaran gradualment als llocs de treball reformats de la casa consistorial, amb el trasllat de l'Oficina d'Atenció Ciutadana com un dels retorns més destacats.
L'OAC, actualment ubicada al mòdul annex situat davant de Can Ricart, atendrà a la ciutadania divendres 25 i de manera extraordinària fins a les 13 h. No obstant això, el servei telefònic d'acompanyament en la tramitació electrònica funcionarà amb normalitat fins les 20 h. Les treballadores de l'Oficina reprendran la seva tasca en les noves dependències dilluns 28 de novembre, atenent les trucades en horari normal a partir de les 8 h, i oferint atenció presencial a partir de les 10 h.
A partir d'aquell dia, i en un termini d'aproximadament dues setmanes, la resta de departaments tornaran a l'Ajuntament per ocupar els nous espais. L'edifici acollirà en els seus 1.870 metres quadrats un total de 133 llocs de treball de dotze àrees, integrades pels següents serveis:
- Oficina d'Atenció Ciutadana
- Oficina de gestió de fons
- Oficina econòmica
- Oficina de contractació
- Intervenció
- Tresoreria
- Secretaria
- Alcaldia
- Gerència
- Servei d'equipaments
- Sistemes d'Informació
- Unitat d'informació de Base
- Govern Obert i Serveis Generals